Sprzęty firmy Apple od wielu lat mają swoich zwolenników na całym świecie i istnieje tendencja do tego, że jeśli ktoś raz kupił iPhone’a czy Macbooka, to już nigdy nie zmieni ich na inne firmy. Istnieje również przekonanie, że produkty opracowane przez Steve’a Jobsa są niezniszczalne i nigdy się nie psują. Rzeczywiście, w przeważającej większości owe sprzęty rzadko się psują, jednak nie jest to reguła. Jeśli naprawa sprzętu Apple, np. naszego telefonu, okaże się konieczna, to w ciągu 12 miesięcy od zakupu możemy oddać go do bezpłatnej naprawy. Gwarancja na zakup nowego oryginalnego sprzętu wynosi bowiem właśnie rok.
Naprawa Apple iPhone
Naprawa iPhone’a nie ogranicza się jednak tylko do sprzedawcy sprzętu. Możemy oddać nasz telefon także do dowolnego serwisu. Firma Apple może poszczycić się tym, że rokrocznie wypuszcza na rynek nowe generacje iPhonów. Występują one zawsze w dwóch wersjach, tj. podstawowej i premium. Telefony ostatniej generacji mają duże, charakterystyczne obiektywy aparatów i wersja podstawowa ma ich 2, a wersja premium 3. Stąd łatwo je odróżnić.
Sprzęt Apple
Firma Apple produkuje także słynne szczególnie w Stanach Zjednoczonych i bardziej zamożnych krajach komputery i laptopy. Są one przeznaczone zarówno dla „zwykłych użytkowników”, którzy korzystają z komputera w codziennym życiu, jak i dla profesjonalistów. Macbooki nie są jednak wolne od usterek. Do najczęstszych należą problemy z klawiaturą, uszkodzona matryca, a także krótka żywotność baterii. Ogólna wydajność sprzętu Apple jest dobra szczególnie za sprawą świetnego systemu iOS.
Czytaj również tutaj Jakie sa typowe usterki w iPhone